Inspireeriva õpikeskkonna kujundamine Tartu loodusmaja näitel Kuidas saab õpikeskkond inspireerida ja toetada loovust ning keskkonnateadlikkust? Millised on Tartu […]
Tartu Liikuma Kutsuvate Koolide võrgustikuseminar Tartu Liikuma Kutsuvate koolide võrgustikuseminarile on oodatud nii Tartu koolide õpetajad kui […]
Klassijuhataja koostöö võimalikkusest konfliktis lapsevanematega Selgitame konfliktide olemust, konfliktis olevate inimestega töötamise põhimõtteid, tutvustame suhtekolmnurkade põhimõtet ning […]
Klassijuhataja koostöö võimalikkusest konfliktis lapsevanematega Selgitame konfliktide olemust, konfliktis olevate inimestega töötamise põhimõtteid, tutvustame suhtekolmnurkade põhimõtet ning […]
Tugevustel põhinev ja tugevusi arendav õppimine SädeTERAs Mis juhtub, kui keskenduda positiivsele ja võtta fookusesse hoopis laste tugevused? SädeTERAs […]
LAK-õppe kogemused matemaatika õpetamisel (1.- 6. kl) Töötoas räägitakse matemaatika seostamisest teiste õppeainetega, näiteks klassivälise lugemisega. Anne Kaskman on […]
Rääkimine kui kunst, mis viib edasi Töötoas jagan isikliku kogemusloo põhjal, kuidas teisest keelekeskkonnast tulnud laps kohaneb eestikeelses […]
Ettevõtlikkus kui edasiviiv jõud: lahenduste leidmise kunst Ettevõtlikkus on võimas mootor, mis aitab meil kiiresti muutuvas maailmas edukalt edasi […]
Võõrkeele õppimine keele coach’imise abil Tartu Erakoolis Mis oleks, kui kõik maailma keeled oleks sinu ees juba kooliajal valla, […]
Ruumiline mõtlemine Ruumiline mõtlemine on aluseks loovale mõtlemisele. Õpitoas ehitame, voldime, lahendame visuaal-ruumilisi mõistatusi. […]