Tartu haridusasutuste tervisedenduse tulevik Tartu Descartes’i kool ja Tartu linna tervisedenduse spetsialist Indrek Nägelik kutsuvad teid […]
Mõtelda (õppida) on mõnus ehk Õppides loon ennast Kuidas õpetada noori ennast ja oma tegutsemist analüüsima, ümbritsevat maailma mõtestama, olulist […]
BiblioLingua – uus, põnev ja kohe rakendatav tööriist igale keeleõpetajale Tutvustame keeleõpetajetele põnevat ning tundides rakendamiseks valmis olevat tööriistakasti ja veebiplatvormi, mille […]
Tehisarud õpetaja võimestajana Tutvume erinevate tehisarude ja õpetajatele suunatud eestikeelsete AI-tööriistadega. Arutleme õpetajate rolli üle […]
Kuidas luua ülesandeid ja toetada õpilast tehisaru kasutamisel? Töötuba käsitleb hetkel populaarset teemat praktiliselt, keskendudes peamiselt sellele, kuidas juhendada õpilasi […]
Konverents 110 aastat täiskasvanute õppimist Tartus “Tule kooli tagasi, mine eluga edasi!” Arutleme koos oma ala asjatundjatega, kuidas luua keskkond, mis toetab (noore)täiskasvanu õppimist. […]
Probleemkäitumise ennetamine ja leevendamine koolis Loeng “Probleemkäitumise ennetamine ja leevendamine koolis” heidab sügavama pilgu õpilaste probleemkäitumise taha. […]
Sujuvalt II kooliastmesse Õpitoas tutvustatakse, kuidas toetatakse Tartu Forseliuse Koolis õpilaste üleminekut I kooliastmest II […]
Koostöö õpioskuste õpetamisel viib edasi Tartu Forseliuse Koolis on õpetajate koostöös välja töötatud õpioskuste õpetamise süsteem. Töötoas […]
Mis on õppekava, milleks seda vaja on, kuidas see on määratletud, mis on kaasatud selle väljatöötamise protsessi? Õppekavade puhul on erinevaid liike ja mudeleid ning uuendusi, mis muudavad õpetamise […]