Tartu haridusasutuste tervisedenduse tulevik Tartu Descartes’i kool ja Tartu linna tervisedenduse spetsialist Indrek Nägelik kutsuvad teid […]
Magada või mitte magada – see on lasteaias eriti põnev küsimus Tartu Lasteaed Mõmmik tervitab vestlusringis psühholoogi ning unenõustajat Kene Vernikut ja lastearsti, […]
BiblioLingua – uus, põnev ja kohe rakendatav tööriist igale keeleõpetajale Tutvustame keeleõpetajetele põnevat ning tundides rakendamiseks valmis olevat tööriistakasti ja veebiplatvormi, mille […]
Kuidas luua ülesandeid ja toetada õpilast tehisaru kasutamisel? Töötuba käsitleb hetkel populaarset teemat praktiliselt, keskendudes peamiselt sellele, kuidas juhendada õpilasi […]
Uus õpetaja eetikakoodeks: kas kohtumõistja või abimees? Alates eelmisest aastast on õpetamisega seotud erialaliidud töötanud õpetaja eetikakoodeksi uuendamise kallal. […]
Mis on õppekava, milleks seda vaja on, kuidas see on määratletud, mis on kaasatud selle väljatöötamise protsessi? Õppekavade puhul on erinevaid liike ja mudeleid ning uuendusi, mis muudavad õpetamise […]
Muusika võlu ja valu Tartu Kivilinna Kooli muusikaõpetajad jagavad kogemusi 75-minutilise tunni läbiviimisel ja mitteeristaval hindamisel. […]
LAK-õppe kogemused matemaatika õpetamisel (1.- 6. kl) Töötoas räägitakse matemaatika seostamisest teiste õppeainetega, näiteks klassivälise lugemisega. Anne Kaskman on […]
Rääkimine kui kunst, mis viib edasi Töötoas jagan isikliku kogemusloo põhjal, kuidas teisest keelekeskkonnast tulnud laps kohaneb eestikeelses […]
Ettevõtlikkus kui edasiviiv jõud: lahenduste leidmise kunst Ettevõtlikkus on võimas mootor, mis aitab meil kiiresti muutuvas maailmas edukalt edasi […]