Registreerumise tühistamine Please enable JavaScript in your browser to complete this form.Üritus "English classroom": õpetamine sihtkeeles "English classroom": õpetamine sihtkeeles Andmepüügi töötuba Annelinna armastuse laulufestival Arenguvestluse juhtimise praktilised võtted Aruteluring "Mitmekeelne klassiruum Tartu linnas" Avatud meeltega orienteerumise õpiõu Draamaõpetus kui õpetamisviis õpilase enesejuhtimises Eesti hetked Eesti keele õpetaja eesti õppekeelega lasteaias. Miks ja kuidas? Eestikeelse ainealase sõnavara õpetamine uussisserändajatele Elurikkuse kaardistamine õppeasutuses. Eksootilised tarbetaimed õppevahendina Enesejuhtimine koolis ja elus Enesejuhtimisest teiste juhtimiseni Enesekaitse ABC Enesemüümise kunst Ennastjuhtiv õpilane liikumisõpetuse tunnis Ennastjuhtiva õppija toetamine loovainetes Erituge vajavate õpilaste klassiõpetaja töö omapära Tartu Maarja Koolis Ettevõtlik laps on nutikas ja kraps! Ettevõtlik õpe visualiseerimise abiga (10.00-11.30) Ettevõtlik õpe visualiseerimise abiga (13.00-14.30) Film "C'mon C'mon" Film "Kalev" Film "Unelaul" Haridusfestivali kontsert Haridusprogramm "Ettevõtlik kool" teoorias ja praktikas Heastavad ja taastavad võtted klassijuhataja aardelaekas Huvid + juhtimine = huvijuhtimine. Parimate praktikate kogemusseminar JÄÄB ÄRA! Hübriidmäng "Looduslik valik". Kuidas õpetada bioloogiatõdesid mängu kaudu? JÄÄB ÄRA! Õpetajate leidmine ja toetamine koolis "Noored kooli" programmi näitel Juhime õppimist II ja III kooliastmes Käelised tegevused lasteaias Kätemassaaž Kehakeele lugemise ja tõlgendamise oskused rühmaõppeprotsessis KiVa meetodid klassijuhataja ja aineõpetaja tööriistakastis KiVa programmi ilu ja võlu, aga kas ka valu? KLAPP seminar. Kas suhtleme arenemiseks või areneme suhtlemiseks? Klassijuhataja eneseanalüüsimudel kui üks viis oma tööd analüüsida Klassijuhataja töö mitmekesistamine origamit kasutades Kõik uus on taasavastatud vana. Praktilisi näpunäiteid klassiõpetajatelt Kõik võib olla muusika, kõik võib olla ka vaikus Kolm kiiret vahepala, mis turgutavad tempokal tööpäeval õpetaja vaimu ja füüsist Konfliktist koostööni. Vaikuseminutite tõenduspõhine metoodika Kooliga kohanemine LõunaTERA 1. klassi näitel Koolijuhtidele! Coachiv juhtimine. Kuidas valmistada ette coachivat vestlust ja see tulemuslikult ellu viia? Koostöös ennastjuhtiva õpilaseni Kovisioon. Koos kolleegidega uute taipamiste ja lahendusteni Läbi linna. Lõimõppeprogrammide tutvustus Lapse arengulugu ja depressioon Lihtsad ja tõhusad mängud võõrkeelte tundides Liikuvad meetodid rühmarefleksiooniks Loeng "Ukraina vabadussõda ja Eesti saatus" Loodusainete õpetamine eesti keelest erineva emakeelega õpilastele Loodusainete õpiring II ja III kooliastme õpetajatele Loovainete lõiming lihtsustatud ja toimetulekuõppe õpilaste õpetamisel Loovteraapilised lahendused lapse mõistmiseks Luule võõrkeeleõppes Mänguline ja mõtestatud liikumispaus Meeskonna väärtuste kujundamine algklassides Meeskonnatöö muusika kaudu Mida näeb klassijuhataja unes? Mõtlemisoskuse arendamine koolieelses eas Muukeelne kool ja selle juhtimine Muutuste juhtimine Tartu Forseliuse Koolis ennastjuhtiva õppija suunas Õ-klubi "Kunst lõõgastuda" Õpilase enesejuhtimisoskuste toetamine refleksioonilehtede ja eesmärgistamise meetoditega. Ideid ja nippe Shaté Tantsukoolist Õpilase ennastjuhtivuse toetamine I kooliastmes ja üldõpetuses Õppekava toetavad projektid on lasteaiale suur lisandväärtus Orienteerumise algõpetus Oska osata ja julge tunda Pildilise suhtluse argipäev rühmas. Töötuba õpetajalt õpetajale Pildilise suhtluse mudeldamine Pilkupüüdva plakati kujundamine veebis Photopea’ga Planetaariumi kasutamine loodusteaduste õpetamisel Rahvusvahelised suhted ja õpetajate õpirände võimalused Ringtreening kehalise kasvatuse tunnis Rühmaõpetaja eneseanalüüsimudel kui üks viis oma tööd analüüsida Saan ise hakkama! Kujundame inglise keele keelekümblustundides iseseisva õppija SpikeBalli mängu tutvustus Sügisvärvid puudele meisterdamise töötoas TäheTERA Sizzixi huvitund Toimetulek füüsilise agressiooniga koolis ja lasteaias Trauma- ja leinakogemus koolielus. Mida teha? Kuidas olla? Tunnetuslik õpiruum ja sensoorsete vahendite kasutamine igapäevatöös Ukraina laste eduka kohanemise tegurid Üldõppe põhimõttel kavandatud õppetsükkel toimetulekuõppes Ülevaade Eesti suurima kutsekooli juhtimisest VEPA klassijuhataja tööriistakastis Visualiseerimise võimalusi koolielus Võimlemisharjutused tervise ja meeleolu parandamiseks Võõrkeelsete ürituste kogemus Kristjan Jaak Petersoni Gümnaasiumis Võrgustikutöö olulisus abi vajava õpilase toetamiselNimi *FirstLastEmail *Tühista registreering