Registreerumise tühistamine Please enable JavaScript in your browser to complete this form.Üritus Aktiivsus- ja tähelepanuhäire (ATH)Aktiivsus- ja tähelepanuhäire (ATH)Aktiivsus- ja tähelepanuhäire (ATH)Amanda ja Modo lasteaiasAnnelinna lauluolümpia „Sport versus muusika?“BiblioLingua - uus, põnev ja kohe rakendatav tööriist igale keeleõpetajaleDigioskuste arendamine I kooliastmes Tartu Raatuse Kooli 2. klassi näitel ehk Kas 2. klassi õpilane saab referaadi koostamisega hakkama?E-eksamiks valmis õpilane. Raatuse kooli kogemusEdasiliikumine haridusteel Tartu Täiskasvanute Gümnaasiumi e-õppesEttevõtlikkus kui edasiviiv jõud: lahenduste leidmise kunstHaridusfestival 2024 pidulik avamine, ajalooline ülevaade 10 tegutsemisaastast ja avaettekanne "Kas haridusinnovatsioon viib meid edasi? Kui jah, siis kuhu?"Haridusfestivali kontsertHariduslikud digirakendused lasteaiasHelkides sügisesseInspireeriva õpikeskkonna kujundamine Tartu loodusmaja näitelKäed-külge katsete maailm: põnevate praktiliste tegevuste lõimimine lasteaia õppetegevustesseKakskeelse lapse toetamine eesti õppekeelega mitmekultuurilises lasteaiasKalisteenika ABCKalisteenikaspordi ABCKarlova Kooli kaugõpe aineõpetuse tasandil, liikumisõpetuse näitelKaugõpe - võimalus õppija metakognitiivsete oskuste arendamiseksKehaline tervis nutiajastulKeskuste päev uuemas kuuesKiirustame aeglaseltKINOSEANSS: „Maria Montessori“KINOSEANSS: „Õpetajate tuba”KINOSEANSS: „Vari”Klassijuhataja koostöö võimalikkusest konfliktis lapsevanemategaKlassijuhataja koostöö võimalikkusest konfliktis lapsevanemategaKodeerimine on lihtneKõnest saab muusikaKonverents 110 aastat täiskasvanute õppimist Tartus "Tule kooli tagasi, mine eluga edasi!"Koostöö õpioskuste õpetamisel viib edasiKuidas luua ülesandeid ja toetada õpilast tehisaru kasutamisel?Kuidas muuta õppimine lõbusamaks AI-piltidega?Kuidas panna lapsed edasiliikuvalt ehk motiveeritult tegutsema ja õppima?LAK-õppe kogemused matemaatika õpetamisel (1.- 6. kl)Lasteaia keskkond lapse sotsiaalsete oskuste arendajanaLihtsamate Moodle'i testide loomine ja kasutamineLiikumine ajas ja ruumis (keeles, kirjanduses, muusikas ja kultuuris)Liikumisõpetuse ainekava kogemusseminarLiikumisülesanded põhikooli ajaloo- ja ühiskonnaõpetuse tunnisLõbus T-särgi meisterdamise töötubaLõiminguprojektid õpilaste ainealaste teadmiste ja loovuse arendamiseksLoogika- ja mõttemängud aju treenimiseksLoova mõtlemise liikumapanemise kunstidMagada või mitte magada - see on lasteaias eriti põnev küsimusMäng kui laste arengu käivitamise tööriistMänguliselt läbi eluMängustatud ülesanded keeletunnisMeeskonnatöö käsikellade mängu kauduMis on õppekava, milleks seda vaja on, kuidas see on määratletud, mis on kaasatud selle väljatöötamise protsessi?MISSION X: treeni nagu astronautMISSION X: treeni nagu astronautMISSION X: treeni nagu astronautMõtelda (õppida) on mõnus ehk Õppides loon ennastMõtteid ja võtteid õpiraskustega laste toetamiseks I ja II kooliastmesMuusika võlu ja valuNaer vabastab! Impromängud õpsideleNelja-aastane kogemus IT-mooduli õpetamiselÕ-klubi "Pärituules edasi"Õpetajat toetav juhtimine Tartu Forseliuse Koolis - üks aasta edasiÕpilase arenguvestlus Google Meeti ja Stuudiumi abilÕuesõppemängude kasutamine aktiivseks liikumiseksPärlikaartide valmistaminePraktilised tegevused I kooliastme pikas tunnisPraktilisi võtteid kirjutamisoskuse arendamiseks keeletunnisProbleemkäitumise ennetamine ja leevendamine koolisRääkimine kui kunst, mis viib edasiRichard Milleri laulutehnika põhimõtetel põhinev meistriklass muusikapedagoogideleRingtreeningu erinevad võimalusedRuumiline mõtlemineSensoorne lugu - õppimine meelte kogemuse kauduSujuvalt II kooliastmesseSupervisioon kui haridustöötaja vaimse vormi hoidjaSupervisioon kui vaimse tervise tööriist, mis annab edasiliikumisele tiivadTaaskasutus kunstitunnisTartu 2024 vahepala: kuraatorituur näitusel „Meie Tartu"Tartu 2024 vahepala: kuraatorituur näitusel „Peedist pesumasin"Tartu 2024 vahepala: kuraatorituur näitusel „Viltuse maja saladused"Tartu 2024 vahepala: kuraatorituur näitusel SUPERORGANISMTartu haridusasutuste tervisedenduse tulevikTartu Liikuma Kutsuvate Koolide võrgustikuseminarTatratoidud ja -küpsetisedTehisarud õpetaja võimestajanaTehisintellekti rakendamise võimalused õppetöösTeisel ringil õpetajaksTORE töötuba ehk Miks tuua TORE huviring kooliTugevustel põhinev ja tugevusi arendav õppimine SädeTERAsTulevikuoskuste kujunemine lasteaias praktiliste tegevuste kauduUnenäopüüdja valmistamineUus õpetaja eetikakoodeks: kas kohtumõistja või abimees?Väärtused ja keel. KiVa-tund 1. klassisVaimse tervise vitamiinidValikaine "Kaasaegne kultuur" õpetamise kogemusValikuline ülevaade coach'ingu ja supervisiooni tööriistadestVeega teel: kulgeja kuuleb, mängija märkab, tegutseja tunneb, kuidas vesi mäletabVestlusring elust ja tegemistest lasteaia erirühmasVikipeedia kui õppevahendVõõrkeele õppimine keele coach'imise abil Tartu ErakoolisNimi *FirstLastEmail *Tühista registreering