Mis juhtub, kui keskenduda positiivsele ja võtta fookusesse hoopis laste tugevused? SädeTERAs ei otsita laste õpiraskusi ega -lünki, vaid on seatud eesmärgiks leida üles iga lapse juba olemasolevad teadmised ja tugevused, millest lähtuvalt hakatakse üles ehitame iga lapse õpiteed. Meie eesmärk on, et lapsed õpiksid oma tugevusi mitte ainult tundma, vaid ka rakendama. Tugevustel põhinev õppimine keskendub positiivsele, tõstab lapse enesekindlust, aitab omandada efektiivseid õpistrateegiaid ja innustab õppima rohkem ja sügavamalt. Õpitoas räägime, kuidas on korraldatud SädeTERAs õpilaste tugevuste, eelistuste ja huvide märkamine; kuidas suunatakse õpilasi oma tugevusi rakendama õpistrateegiate õppimise kaudu; kuidas toetatakse SädeTERAs iga lapse tugevuste, aga ka avaldunud kõrgete võimete arengut.
Kersti Kaplinski on SädeTERA ja Peedu kooli koolijuht. Helena Falilejev on SädeTERA õppejuht ja klassiõpetaja.
Õpituba toimub SädeTERA 1. klassi ruumis (sissepääs sisehoovist).