Rääkimine kui kunst, mis viib edasi

Töötoas jagan isikliku kogemusloo põhjal, kuidas teisest keelekeskkonnast tulnud laps kohaneb eestikeelses keskkonnas. Praktiliste näidete kaudu lasteaiast ja koolist toon esile, kuidas keeleline keskkond mõjutab lapse enesekindlust, sotsiaalset arengut ja võimet uues kultuuriruumis kohaneda ja areneda. Samuti arutleme, milline on õpetaja ja vanemate roll ning rääkimise mõju lapse keelelises ja isiklikus arengus ning kuidas seda arengut kõige paremini toetada.

Inna Sidoruk on muusika- ja ettevõtlusõpetaja, haridusteaduse ja ärijuhtimise magister, Kogemusnõustajate Koja registris esindatud kogemusnõustaja ja projekti Räägime üks eestvedajatest.

Õpituba toimub veebis: https://teams.live.com/meet/9455928856252?p=jWklQvZBH8ueLpaPwx