Mis on õppekava, milleks seda vaja on, kuidas see on määratletud, mis on kaasatud selle väljatöötamise protsessi?

Õppekavade puhul on erinevaid liike ja mudeleid ning uuendusi, mis muudavad õpetamise ja õppimise kaasahaaravamaks ning tähendusrikkamaks. Innovatsioon hõlmab õppekavasse millegi uue lisamist, mis mõnikord kaldub kõrvale tavapraktikast, sageli seetõttu, et ühiskond on muutunud ja ka õppekava on muutunud. Nendele muutustele vastamiseks viiakse ellu uuendusi. Räägime ja arutame õppekava muutmise vajaduse ning olemuse üle. Kuhu liigub maailm ja kus oleme meie? Mida oleme õppekava kohta viimase kümnendi jooksul õppinud? Vaatame erinevaid valikuid ja lähenemisi lähemalt ja kaugemalt. Mida saab kool ise ette võtta?

Ain Tõnisson on Tartu Tamme Gümnaasiumi ja Toomas Kink Tartu Raatuse Kooli direktor. Mõlemad on pikaaegse kogemusega koolijuhid ja tegelenud õppekavade arendamise ning muutmisega TÜ õppekava keskuse aegades alates. Täna kuuluvad nad töögruppi, kes tegeleb ühe uue õppekava alusvariandi väljatöötamisega TLÜ professori Aaro Toomela juhtimisel.

Vestlusring toimub Tartu Raatuse Kooli auditooriumis.