Kuidas mõjutada õpilaste sotsiaalmeedia algoritme kassidelt katsetele?

Üks õppe lõbusamaks tegemise võimalus on kasutada visuaalset materjali (videod, animatsioonid ja pildid) ning sotsiaalmeedia platvorme. Kui õpilased juba niikuinii tegutsevad neis keskkondades, siis on üllatavalt lihtne panna need keskkonnad enda kui õpetaja heaks tööle.

Kavas on pisikene tutvustus ja kogemuse jagamine teemal, kuidas lõimida videoprojekte õppimisse ja arendada õpilaste meediapädevust.

Õpitoa alguses teen sissejuhatuse projektidesse, mida on minu õpilased teinud. Avan tausta, kuidas sai videote valmistamise ja õppeprotsessiga sünkroniseerimine minu jaoks alguse. Muidugi tutvustan ka õpilaste tehtud meistriteoseid.

Siis hakkab aga õpituba päriselt pihta, sest tiimitööna valmib sissejuhatav klipp (ülesandepüstitus). Seoses sellega oleks mõnus, kui osaleja nutitelefonis oleks mõni videotöötluse rakendus. Soovitan kasutada InShoti.

Õpetaja Joana on keemiaõpetaja ja -õppejõud, kes töötab nii põhikoolis, gümnaasiumis kui ka ülikoolis. Ta on loonud e-kursusi ning seisnud aastaid selle eest, et keemiaõpe ja õpetamine oleks praktiline ja lõbus.

Õpituba toimub Hugo Treffneri Gümnaasiumis (palume registreeruda) ning kantakse üle ka Tartu haridusfestivali Facebooki lehel (registreerumine pole vajalik).