Kuidas ja kellele planeerida aega?

Pidevalt muutuvas ja katsumusi täis koolimaailmas on ajaplaneerimine üks oluline enese hoidmise viis. Kuidas teha seda siiski selliselt, et see toetaks sind ennast?

Arutleme planeerimise ja spontaansuse tasakaalu üle. Kuidas toetab planeerimine spontaansust?

Kati Kivistik on Tartu Kivilinna Kooli psühholoog. Ta on õppinud Tartu Ülikoolis ja Bergamo Ülikoolis psühholoogiat, keskendudes ärevushäiretele, ning lõpetanud lahenduskeskse lühiteraapia, traumateadliku lähenemise jm kursused. Lisakogemust on ta saanud Tartu Ülikooli uurimisrühmas, assisteerides sotsiaalärevuse uuringu gruppi. Tartu Kivilinna Koolis töötamise kogemust on tal ainult kaks aastat, kuid suure kooli võludest tulenevalt ei ole olnud muret, mida ta ei ole selle aja jooksul näinud.