Digioskuste arendamine I kooliastmes Tartu Raatuse Kooli 2. klassi näitel ehk Kas 2. klassi õpilane saab referaadi koostamisega hakkama?

Praktiline töötuba, kus saab tutvuda üld- ja arvutiõpetuse lõiminguga 2. klassis referaadi koostamise ja inimeseõpetuse näitel.
Räägime, kuidas kasutada referaadi koostamist praktilise ülesandena, mis ühendab mitmeid õppeaineid ja arendab õpilaste oskusi mitmekülgselt. Tutvustame võimalusi, kuidas tõsta esile arvutiõpetuse rolli õppeainete lõimimisel.
Eesmärk on kinnistada õpetajate teadmisi ja oskusi, kuidas rakendada arvutiõpetust praktiliste ülesannete kaudu, pakkudes ideid ja tööriistu, mida klassiruumis kasutada.

Eret Renning on klassiõpetaja, kes peab oluliseks tehnoloogia rolli kaasaegses hariduses. Ta kasutab igapäevatöös palju arvuteid ja peab oluliseks digioskuste arendamist ning lõimingut teiste õppeainetega.

Õpituba toimub Tartu Raatuse Kooli ruumis 423.